    From: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi grozi...
    Date: Mon, 11 May 2009 15:03:19 +0200

    Użytkownik Jarek napisał:
    > paralizatorem. Oczywiscie jego malzonka krzyk, kupa ludzi, po jakims czasie
    > przyjechala policja. Gosc oczywiscie spienil sie, puscil mocz i lezy ciezko
    > oddychajac na asfalcie. Paralizator jest legalny bo do ilus tam Voltow. Policja
    > nic do niego nie miala. Spisali protokól i oznajmili że będe wzywany w razie
    > potrzeby. No i teraz pytanie. Co mi grozi w tej sytuacji?

    Podsumowując wypowiedzi Szanownego Grona sugeruję inną wersję wydarzeń...

    Wątkotwórca po uprzednim zwróceniu uwagi "bucowi" w temacie
    nieprawidłowego parkowania wprawnym okiem fachowca stwierdził, że ów
    osobnik nie co że nie umie parkować, to jeszcze ma zbyt wysokie
    ciśnienie w oponach czym może spowodować zagrożenie dla innych
    użytkowników dróg, że o przyśpieszonym zużyciu ogumienia nie wspomnę.
    W poczuciu obywatelskiego obowiązku postanowił to naprawić i przystąpił
    do czynności obniżania ciśnienia w ogumieniu do poziomu znamionowego. W
    momencie gdy już chciał wstać i udać się do swojego pojazdu celem
    przyniesienia ciśnieniomierza, został brutalnie napadnięty poprzez nagłe
    wymierzenie kopniaka w tylną część ciała znajdującą się poniżej pleców.
    Oszołomiony takim przebiegiem wypadków w odruchu obronnym i działając
    pod wpływem silnego wzburzenia raził napastnika posiadanym legalnie
    paralizatorem... itd. itp. ;-) ;-) ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    P.S. Również wkurzony niechlujnym parkowaniem na ciasnych przyblokowych
    parkingach, ale daleki od stosowania form przymusu bezpośredniego.