  • Data: 2009-05-11 13:19:11
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał:

    > Warto jednak zacząć od przepisu, nie własnego wyobrażenia o nim ;-)

    To wyobrażenie sądu. Przeciez cytuję podany przez Ciebie wyrok (mówiący
    o rodzaju zastosowanej obrony w odniesieniu do środka ataku) i do tego się
    odnoszę. "Atak na wentyl" ;-) nie pasuje do jego sentencji i tyle, bo nie
    jest atakiem na osobę, a kopnięcie nie jest bronieniem "się". Natomiast
    użycie paralizatora pasuje tu jak najbardziej (jeżeli kopnięcie nie zostanie
    uznane na obrone konieczną wentyla).

    Krystian