  • Data: 2021-10-15 21:28:03
    Temat: Re: Co dzieje się na granicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2021 o 20:46, J.F pisze:

    > Bo o ile rozciecie zasiekow, dostarczenie drabinki, dostarczenie nozyc
    > do drutu, to jest pomoc w przekroczeniu,
    > to jak taki migrant granice sam przekroczy, to dowiezienie go do
    > placowki SG w celu zlozenia wniosku o azyl, jest tylko pomocą w
    > realizacji jego praw, gwarantowanych przez Rzeczpospolitą w konwencji
    > :-P

    To obywatelskie zatrzymanie. Powinni przekazać Policji, ale SG też obleci.

    > Natomiast dowiezienie go do Niemiec ... Niemcy moga miec na to swoje
    > zdanie, nasze przepisy karne swoje, ale co widzisz zlego w
    > pomocy transportu czlowieka z Bialorusi do Niemiec ? :-)

    Niemcy mnie nie interesują. To ich problem.

    > A nie moga przyjac pelnomocnictwa przez linie graniczną?
    > Przemyt?

    Już pisałem, czemu nie.

    > Tylko ze koledzy z roznych sluzb utrudniaja to jak tylko moga.

    Głównie chyba białoruskich. nie słyszałem o zatrzymywaniu zmierzających
    ku przejściu transportów humanitarnych. Pogonili kilku idiotów
    kicających z reklamówkami.

    > Tylko ze teraz sytuacja sie troche zmienila - dzielnie pomagalismy
    > towarzyszom Amerykanom "normalizowac" sytuacje w Afganistanie,
    > a teraz tych "normalnych" Afganczykow zostawilismy po szyje w g*.

    To nadal nie powód, by wbiegali tu przez "zieloną" granicę.

    https://www.radiokrakow.pl/osrodek-w-piwnicznej/

    > A jak tam sadze, ze wykladnia SG jest taka, jak im minister kazal.

    A kogo niby mają słuchać?

    --
    Robert Tomasik