    From: "Makao" <m...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cesja wierzytelności a jej wymagalność
    Date: Thu, 21 Jan 2010 00:48:31 +0100

    grup dyskusyjnych:hj83ml$1cj$...@i...gazeta.pl...

    > Dość ciekawa sprawa. Na pewno musisz wnieść sprzeciw, bo bez tego nakaz
    > się uprawomocni. Co do zasady podniósłbym w sprzeciwie, że przede
    > wszystkim nie wiadomo, czego dotyczy wierzytelność, więc trudno w takiej
    > sprawie uznać, że roszczenie jest bezsporne. Nie wiadomo kiedy powstało.
    > Nie wiadomo czego dotyczy. Zatem powód powinien najpierw wyjaśnić te
    > okoliczności. Dopiero wówczas będzie można wdać się w spór co do meritum.
    > Poza tym podniósł bym zarzut przedawnienia. Zakładając, że zobowiązanie
    > powstało przed 2005 rokiem. Głupio, skoro nie wiemy, czego dotyczy, ale
> [...]

    Jak to formalnie ugryźć? skoro w sprzeciwie miałbym podnieść zarzut
    przedawnienia a jednocześnie "dopytać" o co chodzi? Rzeczywiście może to
    trochę dziwnie wyglądać. Czy samo przywołanie faktu w jakim mniej więcej
    okresie posiadałem konto w tym nieszczęsnym banku, ale bez okazania
    stosownych dokumentów (raczej się nie uchowały) wystarczy?

    --
    Makao