    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Date: Wed, 23 Mar 2011 21:12:37 +0100

    W dniu 23.03.2011 19:18, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie, bo mogę np. iść poszukać innego producenta bułeczek. I będą one
    > kompatybilne z już zakupionym masłem.

    A to zaleta bułek czy masła?

    Microsoft jest winny temu, że jakieś produkty są kompatybilne tylko z
    Windows?
    Może mam psioczyć na Lenowo, że klawiatura z Acera do niego nie pasuje?

    > Ba! Jak mi się uda okazyjnie kupić
    > jakieś bułeczki na wyprzedaży, to producentowi wara od tego, że je np.
    > komuś odsprzedam z zyskiem czy przerobię na hamburgery.

    Bo materialne dobra są odmienne od dobra niematerialnego. Nie dadzą się
    powielać oraz zużywają się w czasie. Gdyby nie było ochrony dobra
    niematerialnego, to producent by sprzedał 1 kopię.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek