  • Data: 2011-03-23 20:14:54
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2011 11:55, Andrzej Ława pisze:
    > Bo w ogóle od samego początki chorym.. nie, przepraszam - chciwym -
    > pomysłem było sztuczne wymyślenie jakichś eterycznych licencji, zamiast
    > pozostać przy starym, dobrym pojęciu egzemplarza.

    No cóż, dzięki temu można kupić coś taniej. Płyty z filmami też dobrze
    móc kupić bez licencji na wypożyczanie. Po wuj mam płacić 4 razy drożej,
    jak i tak będę tylko doma oglądał? W zasadzie idąc za ciosem, to nie 4
    razy drożej, a w ogóle 40 razy drożej, bo przy założeniu braku
    ograniczeń to w zasadzie za publiczną emisję też musiałbym opłacić.
    Wtedy bym se miał Stare Dobre Pojęcie egzemplarza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek