  • Data: 2013-10-14 22:08:24
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2013 21:08, sqlwiel pisze:

    > Ja-tam nie byłem nigdy adminem w wp czy innym śmieć-necie, ale sądzę, że
    > logi serwerów pocztowych są przechowywane "po wsze czasy". Jeśli

    Ustawa mówi o pół roku. Jak coś jest starszego, to prokurator nawet nie
    będzie się fatygował z wysyłaniem zapytania do dostawcy. Sprawdzone w
    praktyce - po dostarczeniu zbyt starych przykładów musiałem poszukać
    nowszych pomówień tej tchórzliwej mendy bez honoru (p47) żeby
    prokuratura mogła ruszyć z zapytaniem do operatora.

    > "siostra" wydrukuje sobie email z nagłówkami, a sąd zażąda, to taki onet
    > potwierdzi, że taki mejl wyszedł. Za "sumę kontrolną" może wystarczyć
    > podana z dokładnością do bajta jego objętość, choć nic nie stoi na

    Nie wystarczy. Co za problem stworzyć tekst o identycznej objętości a
    zupełnie innej treści?

    > przeszkodzie, żeby sumę kontrolną na serwerze zapisać, a z wydruku
    > odtworzyć.

    To stoi na przeszkodzie, że się tego nie praktykuje - standardowe
    serwerowe programy pocztowe nie mają nawet takiej opcji.

    > Gdyby byłoby inaczej, to na jakiej podstawie skazywano by hejterów i
    > innych pedofili, podżegaczy samobójców itp?

    Na pewno nie na podstawie pojedynczego rzekomo otrzymanego listu sprzed
    roku od złożenia zawiadomienia.