  • Data: 2013-10-15 01:43:35
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-15 00:37, Andrzej Lawa wrote:

    > Co insynuujesz, tchórzliwy gnojku bez krzyny honoru?
    >
    > No śmiało, napisz otwartym tekstem.

    Na podstawie informacji, które, zarówno tu wusenecie, jak i w
    ogólnodostępnej prasie sam wielokrotnie podawałeś, żaląc się
    publicznie!! jednoczesnie na rzekomą stronniczość i niekompetencje
    wyrokujących w twojej sprawie sądów (w 2 instancjach) nie insynuuję,
    ale powtarzam wprost za nikim innym, ale tobą, że zostaleś (i to
    2-krotnie) jak to sam ogłaszałes, prawomocnie skazany w procesach
    karnych za m.in. uszkodzenie ciała i oprócz wymierzonej kary więzienia
    musiałes takze płacic odszkodowanie pobitemu przez ciebie.

    To, że:
    1. dostales po ryju (bo zapomniałeś, ze wymądrzasz się w realu, a nie w
    bezpiecznym internecie
    2. i po tym zostałes nie tylko skazany, ale temu, co ci po pysku nakładł
    musiałes jeszcze zapłacić;-)
    3. a na koniec, sam, z niewymuszonej woli, wszystkim tutaj publicznie
    się o tym chwaliłeś;-)

    okresla całkowicie twój poziom IQ!

    ;-))