  • Data: 2006-01-07 14:28:21
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dpohir$p1k$1@opal.futuro.pl>
    Dredd <...@...pl> pisze:

    > W tym wątku (wątkach) mówimy raczej op tym że komuś nie chce się
    > przejść kilka czy kilkanaście metrów do wyjścia mimo, że nic
    > powąznego mu w związku z tym nie grozi

    Czasem grozi. Na przykład zsikaniem się w majtki dwulatka, który uczy się
    żyć bez pieluchy ;-)
    Sytuacja autentyczna. Kasjerka nie chciała mnie kiedyś przepuścić obok kasy
    "bo nie wolno" i na nic nie pomogły tłumaczenia, że spieszę się z dzieckiem
    do WC, które jest dosłownie za tą kasą (tzn. poza sklepem, ale na wysokości
    kasy) i przecież nic się nie stanie, gdy wyjdę tędy. Nie i koniec. Zamiast
    tego musiałam biec z ryczącym maluchem na rękach kilkadziesiąt metrów do
    wyjścia i z powrotem do WC. No ale za to byłam w zgodzie z przepisami sklepu
    :> Od tej pory w podobnych sytuacjach po prostu zlewam takich myślących
    inaczej ludzi. Co nie znaczy, że wychodzę sobie zawsze na opak, z przekory i
    wrodzonego warcholstwa (gdyby znów ktoś chciał się idiotycznie przyczepić)

    --
    PozdrawiaM