    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bony-obciazenie pracownika
    Date: Sun, 20 Apr 2008 20:50:15 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 20 kwiecień 2008 16:39
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Mniejszą? Ktoś zabronił im zamienić talon na towar?

    Tylko wymiana talonu na towar jest zawsze obarczona stratą.

    > Od kiedy zgoda pracownika jest potrzebna do tego, żeby płatnik stosował
    > się do przepisów podatkowych?

    A od kiedy talony są prawnym środkiem płatniczym? Pracownik ma chyba prawo
    otrzymać wypłatę w pieniądzach?

    > Wypłatę to dostali większą, wystarczy na "pasek" spojrzeć.

    No właśnie. Fikcyjnie. W praktyce zmniejszone.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com