  • Data: 2006-03-27 07:49:34
    Temat: Re: Bitwa o dom /bezradność policji !
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e071gj$osu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moim zdaniem, właścicielka budynku zamiast wszczynać burdę z udziałem
    > firmy ochroniarskiej (której zresztą zabrał bym koncesję za przyjęcie
    > takiego zlecenia), powinna złożyć zawiadomienie o przestępstwie i
    > czekać cierpliwie na organa ścigania.

    Zaraz, chyba samo wezwanie Policji jest już zgłoszeniem przestępstwa. Teraz
    należy wyegzekwować odpowiednie czynności od Komendanta. Dla mnie sprawa
    jest ewidentna. Gość który zajmuje czyjeś mieszkanie bez żadnej umowy, ma
    jeszcze mniejsze prawa niż wykonawca z umową. Dlatego powoływanie się przez
    niego na zabezpieczanie lokalu zgodnie z prawem budowlanym jest już
    naciąganiem i Policja powinna natychmiast reagować.
    Pzdr