  • Data: 2006-03-28 17:34:58
    Temat: Re: Bitwa o dom /bezradność policji !
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e0bkjv$jb0$1@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiście, ze racja. Ale zastanów się, na ile sytuacja się zmieni,
    > gdy zaprosiwszy sąsiada pozwolisz, by ten zamieszkiwał u Ciebie kilka
    > miesięcy i nagle wezwiesz policję, by go wyprosiła?

    Ale ja nie rozumiem tego - skoro dom nie ma prawa być zamieszkany - nie
    został oddany do uzytku, ponadto domniemuję, że gość się wprowadził bez
    wiedzy właściciela bez jego zgody, bez zadnej umowy ani też właściciel nie
    uzyskał(uje) rzadnych pieniedzy za zamieszkiwanie we WŁASNYM domu, to chyba
    powinien na kopach stamtąd wylecieć? I zupełnie nie rozumiem czemu trzeba go
    wyeksmitować, skoro to dziki lokator zamieszkujący dom który nie ma prawa
    byc zamieszkany...

    Pozdrawiam,
    Akulka