    From: "Romek Mały" <ale ja@ja.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bitwa o dom /bezradność policji !
    Date: Sun, 26 Mar 2006 23:10:09 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e06vf9$pt0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przed chwilą obejrzałem reportaż "Bitwa o dom" w Superwizjerze.
    > Sprawa jest o tyle ciekawa, że dom został zajęty przez osobę, która nia ma
    > do tego domu żadnego prawa.
    >
    > Sprawę macie opisaną pod tym adresem:
    > http://superwizjer.onet.pl/1322327,archiwum.html
    > (są tam dwie strony artykułu).
    >
    > Po tym jak do domu wdarli się robotnicy z firmy osoby zajmującej
    > bezprawnie ten dom, syn właścicielki zadzwonił na policję informując że
    > osoby z tej firmy wdzierają się do domu i używają w stosunku do nich siły,
> [...]

    To przykre że Policja rozkłada na to wszystko ręce !
    Funkcjonariusze widać ze wiedzą co chcialiby zrobić ale czekają na decyzję
    swoich przełożonych - sami nie chcą się narazać - każdy z nich chce miec
    pracę i nie ingerować swoich racji w taką sprawę.
    Moim zdaniem to Wykonawca ma plecy i dlatego nie che opuścić tego domu. To
    że wykonał prace to powinien wystawić fakturę i wejśc na drogę sądową jezeli
    nie byłoby zapłaty.
    Prawda taka jest że za taką bezradność powinien beknąć komendant Policji
    swoim stanowiskiem.!!!!!!!!!!!
    Właściciel domu powinien na ten czas ustapić - napisać skargę na bezradność
    Policji która nie potrafi wypędzić Wykonawcy i tylko czekać aż spadnie ktos
    ze stołka w Policji.