  • Data: 2009-09-10 10:52:15
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Nie trzeba aktywować, ani kasować!
    > Jest wycianny okres na jaki opiewa bilet (miesiąc/kwartał)

    > Ale nie musi być kasowany, więc...?

    Więc nic. Faktura nie jest dowodem posiadania biletu. Mogłeś go
    przecież kupić w celu dalszej odsprzedaży, podarowania, zjedzenia itp.

    > A to mi się spodobało :)
    > Na bilecie z wpisywanymi danymi osobowymi jeźdżić będą dwie osoby :)))
    > Tym bardziej że trzeba wpisywać pełne imię a nie sam inicjał!

    > Normalnie ręcę opadli ... nie będę się powtarzał :)

    Może czytaj swoje posty przed wysłaniem? :) Sam pisałeś, że
    chciałbyś, aby Ci anulowali karę na podstawie faktury. De facto będzie
    to oznaczać, że na podstawie jednej opłaty za bilet będą mogły jeździć 2
    osoby - jedna normalnie, na podstawie biletu, a druga też bezpłatnie po
    "odwołaniu" się na podstawie faktury.

    --
    Liwiusz