  • Data: 2009-09-10 11:24:58
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Sądzisz że adekwatne?
    > Odpowiem że moim zdaniem nie jest adekwatne. Ponieważ Twój przykład byłby
    > dobry w stosunku do biletów jednorazowego użytku.
    > mam zawartą umowę z pocztą i na kopercie jest nadruk (umowa z dn. .....)
    > Podobnie z KZKGOP - zawarłem umowę na trzy miesiące.

    Bilet okresowy też jest "jednorazowego użytku" w tym sensie, że może
    go kupić Kowalski, a zużyć Wiśniewski, podobnie jak znaczki pocztowe.

    Zawierając umowę z pocztą polską to nie znaczki są dowodem opłaty,
    tylko "link" do umowy. Ale z zakładem komunikacji takiej umowy nie
    zawierasz - tutaj dowodem opłaty jest nadal "znaczek", a nie dowód
    poniesienia opłaty za znaczek.

    Wydaje mi się, że trollujesz ;)

    --
    Liwiusz