  • Data: 2009-09-10 11:10:43
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Ooo - to Tobie już podziękuje za udział w polemice :))))
    > Twierdzisz że kanara wystawia "mandat" - to nie mam więcej pytań :)))))

    To teraz trudne zadanie - gdzie napisałem że kanar (r.m.) wystawia mandat?

    Słowa mandat użyłeś pisząc o PJ. Tam jest na swoim miejscu. Ja nie
    rozciągnąłem go na wystawiane przez kontrolerów opłaty dodatkowe, wręcz
    przeciwnie, napisałem, że w analogicznym przypadku (brak biletu przy
    kontroli) płacisz tzw. opłatę manipulacyjną (która przy mandacie za brak
    PJ nie występuje). :)

    --
    spp