  • Data: 2009-09-10 10:49:25
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > To Twoje zdanie, czy też potrafisz skazać jakieś przypadki które potwierdzą
    > Twoją tezę?

    > I czujesz ten smród w przypadku kiedy "sprawa by się rypła"?
    > Heheh - dla kilkuset złotych wpisy w CRS??

    Błędnie zakładasz, że kupując bilet na fakturę ze swoimi danymi nie
    mogę tego biletu komuś podarować.

    > Za bardzo wypuściłeś wodze fantazji.
    > Pisałem od samego początku - że nie poruszam w ogóle tematu jeżdżenia na
    > fakturę. Kurwa - ile razy mam to jeszcze napisać?

    Zacytuję: "Ową fakturę przedstawiam w dziale opłat dodatkowych
    w celu anulowania nałożonej przez kanara opłaty dodatkowej."

    > Sytuacja zupełnie hipotetyczna jest omawiana. Nie mniej mogąca się
    > przytrafić.

    W razie zgubienia biletu można go odtworzyć, jeśli wiadomo, do kogo
    bilet należał. W "stolycy" przy wykupie biletu na elektronicznej karcie,
    umieszcza się na niej informacje o posiadaczu. Potem jak bilet zaginie,
    to nawet nie mając żadnych faktur zakład komunikacyjny będzie wiedział,
    że na karcie tego pana był taki bilet i wyda duplikat.

    Natomiast w Twoim przypadku sama faktura nie jest żadnym dowodem.

    --
    Liwiusz