    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biegły z łodzi
    Date: Sat, 17 Feb 2024 08:37:23 +0100
    <1...@4...net> <D3ewN.18$hq1.1@fx13.ams1>
    <upsgkp$1s7$1$Shrek@news.chmurka.net> <HCVwN.11097$I2y9.4641@fx03.ams1>
    <uq1p21$o6e$1$Shrek@news.chmurka.net> <dVcxN.14131$bIG8.12812@fx04.ams1>
    <uq4dfl$9nr$1$Shrek@news.chmurka.net> <D5BxN.9823$h0q4.2536@fx02.ams1>
    <uq7e4s$1mg$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <a9hs51alidzr$.1pe533h84uqz5.dlg@40tude.net>
    <uqdi9n$ef1$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <kujnoyfe216u.kb943t0invrg$.dlg@40tude.net>
    <uqdjlm$ef1$5$Shrek@news.chmurka.net> <EHzyN.112189$c1y8.1698@fx15.ams1>
    <uqetm7$smq$2$Shrek@news.chmurka.net> <uNDyN.17333$Fr1.15811@fx11.ams1>
    <uqg783$tm5$4$Shrek@news.chmurka.net> <s2TyN.24351$wDMd.19528@fx07.ams1>
    <uqhi7k$91v$1$Shrek@news.chmurka.net> <epZyN.17744$idBb.597@fx08.ams1>
    <uqipr3$qbc$2$Shrek@news.chmurka.net> <lGxzN.16064$ps1.4911@fx12.ams1>
    <uqmr8i$85f$1$Shrek@news.chmurka.net> <8mYzN.23533$bIG8.15344@fx04.ams1>

    > Na którymś etapie papuga będzie to ich wybroni. Czy prędzej czy później
    > obrona też może przecież powołać bieglego.

    Ale tu rozmawiamy o prokuratorze! Prokurator nie jest od obrony
    oskarżonego za pomocą lecenia w chuja. To jest typowo pisie działanie -
    prokuratura na telefon odmawia stawiania zarzutów i nie ma sprawy.

    > No tak, ale to Ty ciągle mówisz, że sama amfa nie zabija, co ja
    > kontruję, że to ma być efekty synergiczny.

    Czyli kto spowodował śmierć skoro bez torturowania przez policjantów by
    ona nie nastąpiła? Udusili go kurwa (miał złamaną grdykę) i nie ponieśli
    za to żadnej odpowiedzialności. Nie ma znaczenia czy był na śladowych
    ilościach amfy, alko, miał chorę sece czy był strachliwy. Został
    uduszony na śmierć w kulsonim kiblu, nagrało się to a prokurator za
    pomocą "kontrowersyjnego biegłego" broni morderców. W dupie mam taki kraj.

    Jeszcze raz - naprawdę sądzisz, że jakby trzech sebów zamęczyło kulsona
    na śmierć w świetle kamer to prokurator odmówiłby wszczęcia sprawy, bo
    kulson wzioł i umar, a seby nawet nie mogły przekroroczyć uprawnień, bo
    przecież nie miały?

    Na tej zasadzie nie da się oskarżyć nie mówiąc o skazaniu niktogo.
    Zawsze można wymyśleć nieprawdopodobną historię która nie zostawia śladów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!