  • Data: 2013-04-07 02:58:12
    Temat: Re: Bezprawne (?) żądania PLAY
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > 2010r. r umowa na tzw. abonament MIX.
    > Skoro umowa, tak jak to przy jej podpisywaniu jednoznacznie zapisano,
    > zawarta była na 36 miesięcy to po tym okresie, zgodnie z ustawą Kodeks
    > Cywilny, przecież "sama z siebie" wygasa! -bo obie strony zgodziły
    > się, aby trwała te 36 miesięcy! Gdyby było inaczej umowa ta, mimo ze
    > została zawarta na czas określony niczym w istocie nie różniłaby się
    > od umowy zawartej na czas nieokreślony (oprócz może tego, że w ciągu
    > pierwszych 36 miesięcy nie można jej byłoby zerwać bez nieprzyjemnych

    Nie wierzę, że nie ma takiego zapisu.
    Ale jeżeli nie ma i umowa jest zawarta do dnia i koniec a play mimo to
    świadczyłby usułgi dalej będąc głuchym na Twoje argumenty - pozostaje ci
    sąd.

    A to, czy umowa na czas określony nie różniłaby się niczym [ciach] to nie
    wiem co masz na myśli. I co z tego, że by się nie różniła?

    > Oczywiście możliwe jest, jeśli strony inaczej nie postanowią, aby ta
    > umowa automatycznie została przekształcona w umowę zawartą na czas
    > nieokreślony, ale w opisywanym przypadku to nie miało miejsca,- ja
    > jednoznacznie i to jeszcze przed upływem terminu pierwszej umowy
    > zawiadomiłem PLAY że nie chcę przedłużać z nimi umowy (w każdym razie
    > na starych warunkach), tj. że chcę, aby ta umowa wygasła po terminie
    > na jakim przeciez OBIE strony przy podpisywaniu zgodziły się!.

    Powiadomiłeś przed upływem terminu pierwszej umowy. Ok.
    Jeżeli w umowie nie ma tego automatycznego przedłużenia to nawet nie
    musiałes wypowiadać.

    Ale jak znam życie - czegoś nie doczytałeś.

    Co na to play? Jest ci w stanie pokazać, na jakiej podstawie umowa się
    przedłużyła?

    Pytam z ciekawości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece