  • Data: 2013-04-07 02:01:46
    Temat: Re: Bezprawne (?) żądania PLAY
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2013 01:47, p47 pisze:

    > Na pewno w mojej umowie nie ma takiego zapisu,- jest to zawarta w 2010r.
    > r umowa na tzw. abonament MIX.

    Nawet drobnym druczkiem? ;)

    > Skoro umowa, tak jak to przy jej podpisywaniu jednoznacznie zapisano,
    > zawarta była na 36 miesięcy to po tym okresie, zgodnie z ustawą Kodeks
    > Cywilny, przecież "sama z siebie" wygasa! -bo obie strony zgodziły się,
    > aby trwała te 36 miesięcy! Gdyby było inaczej umowa ta, mimo ze została

    Sprawdź dokładnie i jeśli faktycznie nie ma tej klauzuli o automatycznym
    przekształceniu na bezterminową, to pokaż tę umowę personelowi, bo
    pewnie znają tylko umowy z tą klauzulą (z mojego doświadczenia ta
    klauzula jest normą).

    > zawarta na czas określony niczym w istocie nie różniłaby się od umowy
    > zawartej na czas nieokreślony (oprócz może tego, że w ciągu pierwszych
    > 36 miesięcy nie można jej byłoby zerwać bez nieprzyjemnych dla abonenta
    > konsekwencji).

    No i z reguły właśnie na tym polega różnica między terminową a
    bezterminową umową na usługi - założenie jest takie, że nawet jak klient
    ma sklerozę, to nie chce żeby usługa którą od 3 ma lat nagle zniknęła bo
    zapomniał podpisać nową umowę ;)