eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawie polskieRe: Bezprawie polskie
  • Data: 2012-09-27 01:27:01
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:50636194$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Tak czytam ten wątek i wydaje mi się, że jest proste rozwiązanie wynikające z
    > tego jaki cel ma ubezpieczenie OC.
    > Z tego co wszystkim wiadomo OC jest ubezpieczeniem na pokrycie ewentualnych
    > szkód jakie spowodujemy podczas wypadku z naszej winy.
    >
    > Teraz mały zgrzyt: Kto powoduje wypadek ?
    > Kierowca czy samochód ???!!!
    >
    > Hmmm... wydaje mi się, że jednak kierowca. Jeśli tak to dlaczego ubezpieczony
    > jest samochód ?! A już całkowitym kuriozum jest naliczanie wysokości składki
    > od "średnicy tłoka w silniku" :-/ Z czego to wynika ? Z jakiś statystyk ?
    > Samochody z silnikami o większej pojemności skokowej biorą udział w większej
    > ilości wypadków ? Co jest bardziej "agresywne" na drodze: trzylitrowy
    > wolnossący diesel czy benzynowy 1,8L z wielopunktowym wtryskiem i
    > turbodoładowaniem ? Czy jest to po prostu podatek od średnicy tłoka ? ;-)
    >
    > Jeśli już ustaliliśmy, że jednak wypadek powoduje kierowca a nie samochód
    > (chyba, że się mylę), to nie byłoby prościej jakby to kierowca był
    > ubezpieczony ? Prosta sprawa. Prawo jazdy jest ważne tylko z aktualnym
    > ubezpieczeniem OC wystawionym na KIEROWCĘ. Z jakiego powodu jak mam pięć
    > samochodów, to muszę płacić pięć ubezpieczeń OC skoro w danej chwili jadę
    > tylko jednym z nich ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Bardzo fajne... i takie logiczne.

    boukun

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1