  • Data: 2012-09-27 15:23:01
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:63717383-4bb5-4c98-b01f-28bb7c1cffb0@googlegrou
    ps.com...
    OC na samochód a nie na kierowcę wynika z jednej rzeczy: samochody są zazwyczaj
    mocniej używane niż kierowcy, tj. jak jest samochód to jest on zazwyczaj
    regularnie używany, a kierowcy często bywają w 'stanie spoczynku' przez długie
    lata. W ten sposób każdy kierowca w samochodzie jest objęty ubezpieczeniem
    (oczywiście pomijając skrajne przypadki gdzie OC nie działa). Wynika to z też z
    tego że o wiele więcej samochodów jest kierowane przez kilku kierowców niż jeden
    kierowca kieruje kilkoma samochodami.

    Powiązanie stawki z objętością skokową jest zaś nieco przestarzałe i w
    dzisiejszych czasach tak naprawdę rzadko używane. Zazwyczaj przy zakupie
    ubezpieczenia musisz podać sporo więcej informacji, a na ich podstawie, i na
    podstawie statystyk, ubezpieczyciel wylicza stawkę.

    AdamK
    Samochodem mojej żony tylko ja jeżdżę, a jak nie jeżdżę tym samochodem, to
    jeżdżę innymi, a ten stoi...

    boukun