  • Data: 2006-09-29 19:43:31
    Temat: Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala napisał(a):

    > Ja dzisiaj około godziny 16 .Chciałem pobrać 200 zł bankomat wykonał
    > wszystkie operacje "prawidłowo" z tym jednak ,że nie dał pieniędzy i
    > wydruku.
    Koleżance też nie dał pieniędzy i wydruku, ale w tym banku powiedzieli
    jej, że bankomat jednak wyplacił. Moim zdaniem to w tym bankomacie było
    pusto i nie miał z czego wypłacić.

    Natychmiast udałem się do banku i złożyłem reklamację,ale
    > ponieważ mam internetowy podgląd mojego konta natychmiast w domu
    > sprawdziłem i stwierdziłem ,że moje konto nie zostało obciążone kwotą 200
    > zł.

    Ona nie ma internetu a nawet komputera, więc nie sprawdzi (nawet nie
    potrafiłaby), ja też tego nie zrobię, bo nie chcę znać jej hasła.

    No właśnie.

    --
    Kaja