  • Data: 2006-09-30 08:23:14
    Temat: Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
    Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:efjpg0$pf2$1@news.interia.pl...
    Wczoraj koleżanka chciała pobrać 500 zł. w bankomacie WBK przy ul.
    Sobieskiego 60, ok. godz.15:30. Bankomat ją najpierw "poinformował", że
    brak środków. Spróbowała jeszcze raz to pokazała się informacja, że brak
    autoryzacji. Pieniędzy nie pobrała, ale poszła do okienka w banku i
    pracownica jej powiedziała, że pieniądze zostały pobrane. Trochę dziwne
    mi się to wydaje, bo bankomat nie wyrzucił karteczki dotyczącej wypłaty.
    Koleżanka powiedziała, że pracownicy banku nie chcieli/nie umieli
    sprawdzić czy w tym bankomacie w ogóle znajdują się jakiekolwiek pieniądze.
    Czy ktoś znalazł się w podobnej sytuacji?

    Bankomat Euronetu - wypłacił mniej niż żądaliśmy, na wydruku była mniejsza
    kwota (ta wypłacona) blokada na koncie na kwotę żądaną. Telefon do Euronetu
    i informacja, że sprawdzą i jak najszybciej odblokują. Po 12 godzinach lekko
    podpieniona zadzwoniłam do banku (lukas) z pytaniem dlaczego ciągle wisi
    blokada i jakim prawem trzymają moje pieniądze , a tam usłyszalam że Euronet
    nie przesłał im informacji. Po telefonie do Euronetu (i zrobieniu karczemnej
    awantury) usłyszałam że to bank przetrzymuje. Kolejny telefon do banku - i
    odblokować już można było. Stawiam na Euronet, że nie chciało im się wysłać
    inf do banku, bo lukas akurat z księgowaniem wpłat czy wypłat jest szybki.

    A wracając do sytuacji : czy czasem przy bankomatach nie ma kamer? Zażądać
    (oficjalnie, na piśmie) wglądu do nagrania - jako dowodu ze pieniądze nie
    zostały wypłacone. Postraszyć obciążeniem pożyczką (z procentami rzecz
    jasna) którą trzeba będzie wyjasnić jeżeli sprawa nie zostanie wyjaśniona i
    załatwiona w rozsądnym terminie.

    A tak OT to najbardziej p* jest bank pekao bp - pieniądze wpłacone
    bezpośrednio na rachunek tego banku (wpłata własna tyle tylko że w wawie, a
    oddział jest w bydgoszczy) potrafiły być księgowane 4 dni. Oszuści cholerni.

    m.