eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBankomat nie wyplacił pieniędzy › Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
  • Data: 2006-09-29 20:16:34
    Temat: Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kaja napisał(a):
    > Wczoraj koleżanka chciała pobrać 500 zł. w bankomacie WBK przy ul.
    > Sobieskiego 60, ok. godz.15:30. Bankomat ją najpierw "poinformował", że
    > brak środków. Spróbowała jeszcze raz to pokazała się informacja, że brak
    > autoryzacji. Pieniędzy nie pobrała, ale poszła do okienka w banku i
    > pracownica jej powiedziała, że pieniądze zostały pobrane. Trochę dziwne
    > mi się to wydaje, bo bankomat nie wyrzucił karteczki dotyczącej wypłaty.
    > Koleżanka powiedziała, że pracownicy banku nie chcieli/nie umieli
    > sprawdzić czy w tym bankomacie w ogóle znajdują się jakiekolwiek pieniądze.
    > Czy ktoś znalazł się w podobnej sytuacji?

    Niestety, bankomaty WBK tak maja. Sam padlem ich ofiara i to nawet dwa
    razy. Raz jak bylem ich klientem (swoja droga karty tez maja do d..., bo
    raz na kilka użyć, są problemy), a drugi raz jak juz nie mialem u nich
    konta.
    Za kazdym razem procedura zwrotu trwala okolo miesiaca.
    Najgorszy byl pierwszy raz, gdzie chcialem wyciagnac cala wyplate
    wlasnie otrzymana. Efekt, byl taki, ze musialem zaporzyczyc sie na
    miesiac, zanim bank łaskawie zwrócił pieniądze.

    Od tego czasu omijam szerokim lukiem te bankomaty.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1