  • Data: 2008-05-13 08:40:06
    Temat: Re: BIK - pismo do banku
    Od: z...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 10:24, "macso" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik <z...@t...pl> napisał w
    wiadomościnews:0fc45161-0e0d-4136-8a8d-00420296a033@
    s50g2000hsb.googlegroups.com...
> [...]
    > PLN.
    > Wspominasz coś o jakimś zdobuytum wydruku. Przecież musisz mieć go z BIK.
    > Jeśli to jest raport, to jest on bardzo czytelny, więc nie wiem na czym
    > polega problem.
    > Pisanie do wszyustkich banków nie ma sensu, bo oni i tak mają obowiązek co
    > miesiąc aktualizować dane.
    > I nie polega to na usuwaniu wpisu, tylko stwierdzeniu że zaległość nie
    > istnieje. po 6 miesi ącach od takiej adnotacji
    > informacja o zaległościach przestaje być widoczna dla inych zainteresowanych

    Problem w tym że minął juz ponad rok a informacja nadal jest !!!

    Mam wydruk z BIK ale z niego nie wynika aby jakakolwiek zaległość była
    - to nawet opinia mojego banku.
    Nie wiem jak ugryżć ten temat.
    Na 100 % zaległości nawet najmniejszej nie ma.

    2 lata temu skradziono mi auto i należnoś za kredyt porywał
    ubezpieczyciel a że zeszło mu sie 3 miesiące to na mnie wylądowała
    zaległość ;-(
    tak czy siak juz 2 lata temu została zlikwidowana.
    Nie wiem co mam traz zrobić

    GP