  • Data: 2008-05-14 07:27:50
    Temat: Re: BIK - pismo do banku
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@t...pl>

    > W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy tak sie stało?
    > Chciałem wziąć kredyt teraz, ale o ile pamiętam pracowik banku mówil o
    > BIK
    >
    > spróbuj go przycisnąć niech powie dokładnie o co chodzi.
    > przecież jeśli to BIK, to on wyciąga w twojej obecności aktyalny wypis i
    > widzi czarno a białym co tam jest.
    >
    > macso

    podobno ma tylo informacje o zadłużeniu bez szczegółów

    mooże nie byś informacji jaki masz kredyt i jakie zaległości
    ale na pewno musi być informacja jaki to bank cię wpisał
    ( oczywiście jeśli to BIK)
    Przechodziłem tą procedurę 3 lata temu więc wiem dokładnie.
    miałem w ING konto któego nie używałem ( zablokowane przez urząd skarbowy)
    Była na nim jaks niewielka kwota. jak się wchodziło na serwis internetowy
    pokazywłao
    że jest jakiś stan dodatki i blokada. Sprawę z urzędem załatwiłem, ale konta
    dalej nie używałem.
    ( a urząd nie był łaskawy konta odblokować w związku z tym cały czas na
    stronie wisiała ta sama informacja)

    Po 2 latach okazało się przy staraniu się o kartę kredytową że jestem w BIK
    i mam kredyt stracony
    właśnie w ING. Okazało się że bank naliczał sobie koszty za prowadzenie
    rachunku, po jakimś czasie koszty zjadły to co było na koncie,
    a po 6 miesiącach niepłacenia ( w sumie zaległość wyniosła 111 PLN) bank
    poinformował łaskawie BIK że sprokurowałem stracony kredyt.
    Oczywiście w międzyczasie ze strony banku żadnej informacji o zadłużeniu czy
    wezwania do zapłaty.

    macso