  • Data: 2008-05-15 01:23:16
    Temat: Re: BIK - pismo do banku [OT]
    Od: loczek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-05-15 00:17 Rzecznik Prokurwatury Krajowej pięknie wystukał/a:

    > Odmowy udzielenia kredytu w BIK są odnotowywane. Może towarzyszą temu
    > jakieś kryteria, może nie, nie moja w tym głowa. I te odmowy _bywają_
    > przez banki brane pod uwagę. O szczegóły pytaj na pl.biznes.banki. Tam
    > więcej kwiatków BIKowskich. Z ciekawostek pamiętam jak ktoś się żalił,
    > że dyrektorka jego banku fałszywie mu wpisała do BIKu odmowę udzielenia
    > kredytu, choć się nie starał o niego, bo wnioskowanie o kredyt to była
    > jedyna możliwość otrzymania przez bank raportu z BIK i chciała go
    > sprawdzić (afair czy sami mu wcześniej nie wpisali czegoś błędnie).

    Jak bank ma numer PESEL i dowodu osobistego danej osoby to chyba zawsze
    może sprawdzić kogoś w BIK.
    Ja brałam jakieś 2 lata temu raport z BIK przy ul.Pruszkowskiej. Było
    tylko 1 zapytanie, poza tym czysto. Ciekawa jestem czy teraz mi czegoś
    nie dowalono, być może przez pomyłkę, bo miałam odmowę otrzymania karty
    kredytowej z banku (ING), w którym mam konto i problemów żadnych nie
    mam. Natomiast kartę kredytową mam w innym banku (w którym nie mam
    założonego konta osobistego) i może dlatego odmówili mi. Kit im w ucho,
    może to i lepiej dla mnie, bo ja bardzo szybko wydaję pieniądze.
    ING mnie trzyma tylko dlatego, bo mam tam historię : przelewy, wyciągi,
    przelewy wzorcowe.

    Bożena