    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Date: Thu, 01 Jul 2010 10:09:07 +0200
    <i01nqv$8l0$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i01qm4$hu5$1@news.onet.pl> <4c2496a0$1@news.home.net.pl>
    <i07ik2$f9e$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i09hcp$5pe$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i09m1e$js1$1@news.onet.pl> <duxgbqjr3stm$.lcja4cz11d1m.dlg@40tude.net>
    <i09ptn$au$1@news.onet.pl> <sv66pdma6s2f.1wjoo1mep5izg$.dlg@40tude.net>
    <i0cchp$h1c$1@news.onet.pl> <4c29b9d0$0$19168$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0cfhq$phq$1@news.onet.pl> <2291di4rhcsz$.17yck2csh58xv$.dlg@40tude.net>
    <4...@n...home.net.pl> <1hgtjntjs062y.8yrp25ulkozj$.dlg@40tude.net>
    <i0d1jb$l5o$2@node1.news.atman.pl> <4c2adf39$1@news.home.net.pl>
    <i0euil$vu4$1@node1.news.atman.pl> <4c2b030b$1@news.home.net.pl>
    <i0fro4$4e9$1@node1.news.atman.pl> <4c2ba448$1@news.home.net.pl>
    <i0gd8p$7a2$1@node1.news.atman.pl> <4c2bbc49$1@news.home.net.pl>
    <i0gjo9$826$1@node1.news.atman.pl> <4c2c3962$1@news.home.net.pl>

    Dnia 2010-07-01 08:44, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Brednie.

    > Tutaj zgoda.

    Skoro tutaj zgoda to poprzedni fragment też, myśl logicznie.

    > Brednie.

    Twoja instalacja nagrała, ty wystąpisz jako nagrywający czyli
    osoba odpowiedzialna za powstanie filmu.

    > To jego szukaj.

    Ja nie mam uprawnień, policja owszem.

    > A ja mogę ciebie podejrzewać o to, że to ty opublikowałeś i mnie
    > oczerniasz, bo chcesz wyłudzić odszkodowanie. I może masz jeszcze
    > zdjęcia pedofilskie u siebie ;->

    Podejrzewać mnie możesz. Tyle że w tym kraju nie znajdziesz takiego
    głupiego sędziego który uwierzy że idąc na imprezę do ciebie z
    kochanką/sekretarką/asystentką zabrałem ze sobą kamerę od monitoringu
    (inna jakość niż z normalnej kamery), nagrałem materiał mnie
    kompromitujący i opublikowałem go w sieci.
    A w tym czasie w twoim domu gdzie nagranie zostało zrobione funkcjonuje
    system monitoringu ale materiał (wedle twojej teorii) na pewno nie
    został na nim nagrany lub ty nie jesteś odpowiedzialny za jego
    powstanie. :-)
    Zastanów się nad tym na spokojnie.

    > Jak nie masz? Rząd jest odpowiedzialny za kraj - rząd pozywaj.

    Jak przegrasz sprawę o nagranie ze mną to sobie będziesz ten
    rząd pozywał o niedobre dla ciebie prawo. :-)

    > Generalnie - bredzisz.

    Generalnie pisze prawdę.

    > Równie dobrze możesz odpowiadać za morderstwo, bo nie dopilnowałeś
    > swojej siekiery użytej jako narzędzia zbrodni.

    Bardzo złe porównanie. Siekierą kogoś zabije jeden człowiek
    i właściciel może o tym nie wiedzieć, w przypadku filmu z
    monitoringu film został nagrany przez ciebie lub twoją
    instalację, wiedziałeś że został nagrany i nie zrobiłeś nic
    aby nie został wykorzystany niezgodnie z przeznaczeniem.
    Jesteś co najmniej współwinnym.
    Bo w trakcie śledztwa może się okazać że film był opublikowany
    spod twojego adresu IP i teraz udowodnij że to nie ty tylko
    jakiś technik od konserwacji. :-)