eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro i nieszczesliwa sprzedaz. › Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Date: Tue, 19 Jun 2007 10:59:09 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 39
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <t...@z...router>
    References: <f55uql$373$1@inews.gazeta.pl> <o...@z...router>
    <f5792q$8or$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1182222005 9260 218.186.227.152 (19 Jun 2007 03:00:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jun 2007 03:00:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:468237
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19.06.2007 GooRe <g...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:oljjk4-9c7.ln1@ziutka.router...
    >> Dnia 18.06.2007 GooRe <g...@g...pl> napisał/a:
    >>> Telefonicznie przeprowadzilismy mala sesje serwisowa
    >>> polegajaca na sprawdzeniu po rozmontowaniu obudowy
    >>> i sprawdzeniu czy przypadkiem cos sie nie rozlaczylo w transporcie.
    >> MZ duży błąd.
    > Dlaczego tak uwazasz ?
    > Nabywca sie zgodzil, a szansa byla wiec czemu nie ?

    Bo zezwoliłeś na grzebanie w sprzęcie osobie, która zapewne ma o tym
    niewielkie znaczenie.

    > Nie prowadze dzialalnosci, jezeli o to chodzi.

    No to trochę lepiej.

    > I tu kolejna abstrakcja, bo niby jak mam udowodnic,
    > ze plomby zostaly zerwane u nabywcy ?

    Możesz spróbować uprawdopodobnić - np. świadkowie (kurier, znajomy),
    sfilmowac klamot w paczce i w jednym ciągu proces zamykania paczki i
    przekazywania kurierowi (poczcie).

    > Paranoja, paradoks ?

    Paranoja, ale to normalne przy przekroczeniu pewnych granic zaufania. Albo
    popadasz w uwarunkowania paranoidalne i zabezpieczasz się jak możesz, albo
    nie i ponosisz co pewien czas stratę.

    > Sprowadza sie to do tego, ze lepiej nie przyjmowac ewentualnego zwrotu.
    > Wyslane, to traktowac sprawe jako zamknieta.

    Jeśli byłbyś przedsiębiorcą a kupujący konsumentem to byś tak łatwo nie
    mógł ale jeśli jesteś osobą fizyczną to możesz.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1