  • Data: 2007-06-19 02:59:09
    Temat: Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.06.2007 GooRe <g...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:oljjk4-9c7.ln1@ziutka.router...
    > Dlaczego tak uwazasz ?
    > Nabywca sie zgodzil, a szansa byla wiec czemu nie ?

    Bo zezwoliłeś na grzebanie w sprzęcie osobie, która zapewne ma o tym
    niewielkie znaczenie.

    > Nie prowadze dzialalnosci, jezeli o to chodzi.

    No to trochę lepiej.

    > I tu kolejna abstrakcja, bo niby jak mam udowodnic,
    > ze plomby zostaly zerwane u nabywcy ?

    Możesz spróbować uprawdopodobnić - np. świadkowie (kurier, znajomy),
    sfilmowac klamot w paczce i w jednym ciągu proces zamykania paczki i
    przekazywania kurierowi (poczcie).

    > Paranoja, paradoks ?

    Paranoja, ale to normalne przy przekroczeniu pewnych granic zaufania. Albo
    popadasz w uwarunkowania paranoidalne i zabezpieczasz się jak możesz, albo
    nie i ponosisz co pewien czas stratę.

    > Sprowadza sie to do tego, ze lepiej nie przyjmowac ewentualnego zwrotu.
    > Wyslane, to traktowac sprawe jako zamknieta.

    Jeśli byłbyś przedsiębiorcą a kupujący konsumentem to byś tak łatwo nie
    mógł ale jeśli jesteś osobą fizyczną to możesz.

    --
    Marcin