    From: a...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty(renta) a wiek
    Date: 20 Mar 2004 10:03:39 +0100

    > Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.zus.pl/swiadcze/emer002.htm

    Tak , czytałam już to tylko kłóca sie tu dwie rzeczy lub tez raczej nie
    uwzględniają takiej sytuacji

    "Renta rodzinna przysługuje uprawnionym członkom rodziny osoby, która w chwili
    śmierci miała ustalone prawo do emerytury lub renty "

    Miałam przyznane sadownie alimenty i w dniu smierci rodzica otrzymywałam je

    "Jeżeli dziecko osiągnęło 25 lat będąc na ostatnim roku studiów, prawo do renty
    przedłuża się do zakończenia tego roku studiów."

    Przekroczylam ten wiek ale mialam nadal prawo do alimentów uzasadnione sadownie
    i nadal bym je otzrymywała gdyby nie smierc rodzica