  • Data: 2004-03-20 10:13:58
    Temat: Re: Alimenty(renta) a wiek
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.000012f0.405c161d@newsgate.onet.pl

    > [.....................]
    > mam pretensje w tym momencie tylko o to ze zamiast jesli sie juz na to
    > decyduje udzielania mi zwięzłych konkretnych i na temat informacji
    > rozwiewających moje watpliwosci podaje mi przedpołudniową dawkę "boskiej
    > ambrozji" w postaci "moralizatorskich przepisów" o które nie smialam
    > prosić.

    Czyżbym nie podał Ci zwięzłych informacji?. Jestem
    innego zdania. Nie moja to wina, że one Ci nie pasują,
    ale takie są fakty.

    Co do pretensji to można je porównać do:
    "Pretensje do garbatego, że ma proste dzieci."
    Masz żal, że "wyrosłaś" z praw do renty rodzinnej,
    a rodzic który miał Cię alimentować zmarł.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...ile lat ma pański dwudziestoletni syn?"