    From: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty a bycie za grnicą.
    Date: Tue, 02 Jan 2007 09:56:22 +0100

    mam nadzieje ze przesylasz pieniadze na konto, albo masz dowody nadania
    przekazow pienieznych to po pierwsze zeby wykazac ze placiles
    dobrowolnie, po drugie jesli masz szanse ich sciagnac to zadzwon i
    powiedz o tym ze chcesz zeby przyjechali cala rozmowe nagrywaj
    oczywiscie samemu tylko o tym wiedzac, zobaczysz co powie zona jesli w
    rozmowie wyjda jakies kwiatki lub grozenie to mozesz spac
    spokojnie nikt juz ci nie bedzie mogl zazucic ci ze to ty sie odwracasz
    od rodziny. Jesli chodzi o zasadzenie alimentow to wystarczy policzyc
    ile teraz dajesz na dzieci, a ile wynosza ich potrzeby, zazwyczaj
    dziecko male potrzebuje 400 pln/miesiac a dorosle 500 zł/miesiac
    wiec latwo sobie policzyc czy placisz teraz wiecej czy bedziesz to robil
    potem, zonie nic nie musisz placic to oczywiste, nianka moze sie
    opiekowac dziecmi a zona do roboty, a jesli nie moze znalesc pracy to
    wlasnie argument zeby wyjechac, moze tam z toba bedzie mogla znalesc ja.
    wiem ze moze to troche dramatycznie brzmiec, ale takie jest zycie, mimo
    ze kochasz dzieci(jak mowisz) to zona moze ci niezle zrobic kolo dupy,
    wiec zeby cie przestrzec przed tym pomysl o tym co napisalem, bo moze
    byc tak ze dzieci nie bedziesz juz widzial(najgorszy scenariusz) ale
    przynajmnie nie dasz sie zonie wycyckac i tyle

    --
    Pozdro
    Harry