  • Data: 2007-01-03 00:39:09
    Temat: Re: Alimenty a bycie za grnicą.
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idiom napisał(a):
    > Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Sorry, nie wiedziałam, że ukochana chce Cię wydoić, bo moja sugestia była
    > skierowana w prostej lini do Ciebie.
    >
    > Cube pytał o poradę fachową, a dostał od Ciebie garść złotych myśli i
    > radosne stwierdzenie, że w temacie nie wiesz za bardzo.
    >
    > Jak przestaniecie się nad sobą użalać, a zaczniecie być mężczyznami, to
    > wtedy i kobiety zaczną Was tak traktować.

    Kobiety traktuja mnie nalezycie, zona jest ze mna w UK od roku
    Napisalem ze PORAD PRAWNYCH nie moge udzielac, a nie ze nie wiem za
    duzo..
    wiem znacznie wiecej niz Ci sie moze wydawac.. moj kolega powiesil sie
    przez zone, i paru mialo rozwody.. niejednemu pomoglem, pomoglem tez
    paru kobietom...wlasnie w sprawach rodzinnych.. I to nie suchymni
    poradami jaka sztuczka prawna przeciwnikowi dokopac, lecz jak
    potraktowac wspolmalzonka dobrze i wspolnie dobrze na tym wyjsc..
    Swoje frustracje mozesz wyladowywac rowniez na mnie, jesli Ci to
    pomaga..

    Pozdrowienia