  • Data: 2007-01-02 11:20:55
    Temat: Re: Alimenty a bycie za grnicą.
    Od: cube <j...@h...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Harry napisał(a):
    > mam nadzieje ze przesylasz pieniadze na konto, albo masz dowody nadania
    > przekazow pienieznych to po pierwsze zeby wykazac ze placiles
    > dobrowolnie, po drugie jesli masz szanse ich sciagnac to zadzwon i
    > powiedz o tym ze chcesz zeby przyjechali cala rozmowe nagrywaj
    > oczywiscie samemu tylko o tym wiedzac, zobaczysz co powie zona jesli w
    > rozmowie wyjda jakies kwiatki lub grozenie to mozesz spac
    > spokojnie nikt juz ci nie bedzie mogl zazucic ci ze to ty sie odwracasz
    > od rodziny. Jesli chodzi o zasadzenie alimentow to wystarczy policzyc
> [...]
    Witamj

    Dzieki bardzo za poradę własnie to chciałem usłyszec, a nie zbiór jakiś
    debilnych komentarzy, typu każdy zasługuje na tak a nie inną babę itd.
    Fakt brzmi to okrotnie, ale przynajmniej wiem na czyms stoje. Co do
    przyjazdu mojej żony do mnie czarno to widzę. Więc pewnie sie to
    wszytsko jakoś inaczej skończy. Pozdrawiam i Wszytskiego dobrego w Nowym
    roku. Jakub