  • Data: 2007-01-02 21:51:19
    Temat: Re: Alimenty a bycie za grnicą.
    Od: cube <j...@h...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Wróblewski napisał(a):

    > Jedno "ale". Zbieraj faktury, bo rachunkow podobno polskie sady nie widza
    > tak mile, jak faktur z imieniem i nazwiskiem (bo kazdy moze Ci "przynosic"
    > rachunki (paragony) z zakupow). I postaraj sie, zeby na fakturach byly tylko
    > rzeczy, ktore faktycznie kupujesz dla dzieci.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Andrzej

    Witam

    Czytając to wszystko nie powiem, ale przeraziło mnie trochę, choć z
    drugiej strony przynajmniej iem na czym powli stoje w przypadku jeżeli
    dojdzie faktycznie do takiej sytuacji. Nie wiem może jestem naiwny ale z
    drogiej strony mam jednak nadzieje, że finał tego wszytskiego będzie
    bardziej poytywny. Oczywiście, wiem że mam zbierac rachunki, oraz
    poświdczenia wysylki pieniędzy. Dziekuje za pomoc i pozdrawim Jakub