    From: grzeda <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aktualizować?
    Date: Wed, 23 Jun 2010 21:38:39 +0200

    Liwiusz pisze:

    > Podobno należy zaktualizować, ale w sumie po co. 70zł (?)

    84 zl. Tyle samo dowod rejestracyjny, ale nie wiem czy trzeba zmieniac w
    przypadku przenosin. Ja zgubilem.

    Tak przy okazji owej zguby. Zgubilem (albo mi ktos stuknal) portfel z
    kompletem dokumentow - DO, DR, PJ. Portfel sie znalazl kolo Belchatowa
    (ktos zadzwonil, ze znalazl) a ja mieszkam we Wroclawiu. W portfelu bylo
    jakies 1500 zl. Czy jesli ja ZGUBILEM portfel to pieniadze zostaly
    skradzione? Czy gdybym zglosil kradziez dokumentow to tez musialbym za
    kazdy placic (zglosilem zagubienie)?

    pozdr
    PG