  • 1. Data: 2010-06-23 14:41:26
    Temat: Aktualizować?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Ponad dwa lata temu przeniosłam się z Krakowa do innego województwa, od
    razu po zameldowaniu się w nowym miejscu zmieniłam dowód osobisty,
    natomiast w prawie jazdy jest stary adres. Czy należy je zmienić, czy
    nie ma to znaczenia?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2010-06-23 14:57:22
    Temat: Re: Aktualizować?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bbjk pisze:
> [...]
    > razu po zameldowaniu się w nowym miejscu zmieniłam dowód osobisty,
    > natomiast w prawie jazdy jest stary adres. Czy należy je zmienić, czy

    Podobno należy zaktualizować, ale w sumie po co. 70zł (?) piechotą
    nie chodzi. Wielu ludzi nie aktualizuje i żyje :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-23 19:38:39
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Podobno należy zaktualizować, ale w sumie po co. 70zł (?)

    84 zl. Tyle samo dowod rejestracyjny, ale nie wiem czy trzeba zmieniac w
    przypadku przenosin. Ja zgubilem.

    Tak przy okazji owej zguby. Zgubilem (albo mi ktos stuknal) portfel z
    kompletem dokumentow - DO, DR, PJ. Portfel sie znalazl kolo Belchatowa
    (ktos zadzwonil, ze znalazl) a ja mieszkam we Wroclawiu. W portfelu bylo
    jakies 1500 zl. Czy jesli ja ZGUBILEM portfel to pieniadze zostaly
    skradzione? Czy gdybym zglosil kradziez dokumentow to tez musialbym za
    kazdy placic (zglosilem zagubienie)?

    pozdr
    PG

  • 4. Data: 2010-06-27 11:46:47
    Od: "rob@L" <x...@g...pl>

    Czesc!

    On 6/23/10 9:38 PM, grzeda wrote:
    > 84 zl. Tyle samo dowod rejestracyjny, ale nie wiem czy trzeba zmieniac w
    > przypadku przenosin. Ja zgubilem.

    Dowod rej. trzeba zmieniac, chociaz mozna (nie wiem, czy w kazdym
    przypadku) to zrobic bez zmiany tablic (taniej i szybciej). Nie
    pamietam, jaki jest czas na dokonanie zmiany, ale chyba w miare rozsadny.

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 5. Data: 2010-06-27 14:00:34
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    rob@L <x...@g...pl> napisał(a):
    > Dowod rej. trzeba zmieniac, chociaz mozna (nie wiem, czy w kazdym
    > przypadku) to zrobic bez zmiany tablic (taniej i szybciej).
    Tylko w ramach jednego powiatu, a w Warszawie jeszcze bardziej

    GK