  • Data: 2002-05-14 13:48:59
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w > > naprawde
    chcialbys miec za sciana agencje towarzyska?

    > A czemu niby nie? Jeśli nie ma burd i hałasów, to niby co w tym
    przeszkadza?
    > Może Żyda albo Murzyna też byś nie chciała mieć za ścianą? Witamy w
    > ciemnogrodzie...

    Milo mi, witam Cie serdecznie:)))) (Tylko co ty tam robisz? Taki
    tolerancyjny...?)
    Ale chyba obrażasz Zydow i Murzynow porownujac ich do dziwek...mnie
    przeszkadzaloby mieszkanie w poblizu burdelu - moze uwazam, ze dzieci nie
    powinny spotykac na schodach kurewek, a moze sama nie mam ochoty widywac
    napalonych klientow-jeszze by sie omylili:)))) Uwazam, ze dom mieszkalny to
    miejsce nie na tego typu dzialalnosc. Zawsze wokol tego typu przybytkow robi
    sie cokolwiek kryminogennie (mafia, narkotyki itp),a ja mam ochote trzyamc
    sie od tego z daleka.
    I tyle:)
    Iza