  • Data: 2002-05-14 13:45:42
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Ania B" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że to nie to samo, ale... Kilka lat temu mieliśmy równie uciążliwych
    sąsiadów. Co prawda nie była to agencja towarzyska, myślę nawet, że coś o
    wiele gorszego... Wprowadziła się do naszego bloku starsza pani z synem
    (niepełnosprawnym umysłowo) - na początku wszystko było w porządku.
    Myśleliśmy "biedna rodzina" - przychodzili pożyczać różne rzeczy i się
    "pożyczało" tzn. głównie jedzenie. Potem coś zaczęło delikatnie mówiąc
    "brzydko pachnieć" i okazało się, że miła sąsiadka znosi do domu śmieci. Jak
    kiedyś zobaczyłam jej mieszkanie w środku (gdy otwierała akurat drzwi) to
    się przeraziłam. Ona spała, jadła... na śmieciach. Lokatorzy chcieli się jej
    pozbyć. Owszem. Składano dokumenty do administracji, do sanepidu.... Nic to
    nie dawało, ona nadal mieszkała, a przez klatkę nie można było przejść.
    "Wyprowadziła się" dopiero, gdy jej synek podpalił mieszkanie, przyjechała
    straż. Strażacy łapalil się za głowę gasząc pożar i widząc co się tam
    dzieje, musieli przecież wejść do środka.... Walczyliśmy z nią ze 2 lata...