  • Data: 2002-05-14 20:54:12
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abrt14$6sp$1@news.tpi.pl...

    > Nie porównuję Żydów i Murzynów do dziwek. Porównuję Twój styl myślenia do
    > stylu myślenia antysemitów i ksenofobów.

    Nie widze podstaw do nazywania mnie antysemitka-tylko dlatego, ze nie chce
    sasiadowac z burdelem? To smieszne!

    > mnie
    >
    > A dlaczego niby nie??? One też maja dzieci, choć pewnie trudno jest Ci to
    > sobie wyobrazić. To jest właśnie ten typ myślenia.

    Ich dzieci, to ich problem. A ja chyba mam prawo chronic moje dzieci przed
    patologia.
    Nie rozumiem, o jaki typ myslenia Ci chodzi...

    > a moze sama nie mam ochoty widywac
    >.
    >
    > Uwazam, ze dom mieszkalny to
    > robi
    >
    > To się trzymaj. U mojego przyjaciela w bloku ( pół piętra niżej ) jest
    > burdel. Cisza. Spokój. Kultura.

    Byc moze jest takie miejsce, ale ja slyszalam tez o takich burdelach, gdzie
    jest glosno, pijani klienci halasuja, policja urzadza naloty i pojawiaja sie
    panowie z mafii.

    >A Murzyni kradną. Żydzi też, tylko więcej.

    To Ty powiedziales:))) Odcinam sie od w/w zdania stanowczo!
    Rowniez pozdrawiam
    Iza