  • Data: 2008-02-10 06:15:13
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eliza <e...@g...com> napisał(a):

    > Witam!
    > Przez cztery lata samodzielnie sadzilam sie o zadosciuczynienie .Byla
    > uznana wina,sporna byla kwota1% zadanej czyli symboliczna. Polskie
    > prawo wymaga aby kasacja byla spozadzona i podpisana przez adwokata i
    > zastal mi przydzielony adwokat takie cos mniej niz zero i przerznol
    > sprawe czyli cos tam zlozyl co Sad odrzucilo o czym dowiedzialam sie
    > od Sadu po dziewieciu miesiacach po odrzuceniu kasacji mimo ze bylam w
    > kontakcie z adwokatem kretaczem,klamca.W tej sytulacji zamierzam
> [...]

    Nie jestem prawnikiem, ale proponuję zwrócić się:

    1.Do rady adwokackiej, ale czy kruk krukowi wykole oko?
    2.Do Rzecznika Praw Obywatelskich na przywrócenie terminu i ze skargą na
    adwokata. Nawet jak nie jest to w jego kompetencjach, to może po większej
    ilości skarg wystąpi o większe zabezpieczenie praw klientów adwokatów.
    3. Zastanawiam się, czy Sąd nie ma obowiązku z urzędu powiadomić Rady
    Adwokackiej, jeżeli profesjonalny pełnomocnik nie dopełnił formalności. I tu
    ewentualnie radzę zwrócić się do Rzecznika Praw Obywatelskich o zbadanie, czy
    Sąd prawidłowo postąpił nie kierując sprawy do Rady Adwokackiej.

    Czy może ktoś wypowiedzieć się w sprawie, potwierdzić, albo zanegować moje
    wywody, albo wskazać lepsze rozwiązanie?
    Uważaj również na przedawnienie sprawy.

    Adam