  • Data: 2008-02-10 15:47:30
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: Eliza <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 11:13, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Kasacja przysługuje w niektórych sytuacjach i adwokat powinien wypełnić swoje
    > obowiązki. Chyba tak mówi prawo. Co bardziej kwestionujesz, możliwość kasacji,
    > czy uczciwe wypełnianie obowiązków adwokata?
    >
    > --

    Napisałam kwota symboliczna 1% uważamże miałam prawo do kasacji -
    nadużycie uznania sądu po czym miałam prawo wystąpic ze skarga do
    Strasburga .
    Adwokata nie mam zamiaru od razu pozywać do sądu , takie coś ma
    ubezpieczenie obowiązkowe z rozporządzenia Ministra Finansów w
    związku z prawem o adwokaturze I szukam pomocy kto to zero
    ubezpieczył, gdzie wystąpić o odszkodowanie
    pozdrawiam...