  • Data: 2008-02-10 09:54:26
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eliza pisze:
    > Witam!
    > Przez cztery lata samodzielnie sadzilam sie o zadosciuczynienie .Byla
    > uznana wina,sporna byla kwota1% zadanej czyli symboliczna. Polskie
    > prawo wymaga aby kasacja byla spozadzona i podpisana przez adwokata

    Czyli przegrałaś w dwóch instancjach? Popraw jeśli sie mylę.

    > zastal mi przydzielony adwokat takie cos mniej niz zero i przerznol
    > sprawe czyli cos tam zlozyl co Sad odrzucilo

    Ale na pewno rozróżniasz odrzucenie z nieprzyjęciem do rozpoznania?

    o czym dowiedzialam sie
    > od Sadu po dziewieciu miesiacach po odrzuceniu kasacji

    Termin sugeruje właśnie nieprzyjecie do rozpoznania.
    Znasz statystyki przyjecia/nieprzjęcia?

    mimo ze bylam w
    > kontakcie z adwokatem kretaczem,klamca.W tej sytulacji zamierzam
    > wystapic o odszkodowanie z OC adwokata i mam pytanie ,gdzie skierowac
    > sprawe ,nie znam ubezpieczyciela adwokata.. prosze o rade .

    Najpierw się zastanów o co chcesz go sądzić? O straty spowodowane nie
    uzyskaniem kwoty, która została Ci prawomocnie odmówiona przez sądy
    dwóch instancji? Powodzenia ;)

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl