  • Data: 2007-11-22 11:43:40
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fhs3t6$qid$1@atlantis.news.tpi.pl mz <l...@w...pl>

    > On raczej nie ma na myśli zabicia dziecka tylko tzw. "przerwanie ciąży"
    > będące w istocie usunięciem wczesnego płodu (lub embrionu).

    Niewiele to zmienia w meritum dyskusji.

    Niech będzie taki przykład że kobieta zgwałcona, jak to podobno często
    bywa, zamyka się w sobie i nikomu nie mówi o zajściu.
    Zdaje sobie sprawę że coś jest nie tak jak zaczyna być widać brzuch.

    I co wtedy? Jak zdefiniować ten "wczesny płód"?

    Bo akurat łyknięcia takiej pigułki "24h po" to ja bym do aborcji nie
    mieszał.