  • Data: 2007-11-22 13:31:57
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fi3hdu$3rn$1@news.onet.pl...

    > No to niby czym wg Ciebie jest ludzki embrion?

    nie bede sie powtarzal

    > Nie wiem czego nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć, albo masz braki
    > w wykształceniu :(

    to ty nie rozumiesz, ze czlowiek toetap koncowy, rozwiniety,samowystarczalny,
    nie potrzebujacy organizmu"nosiciela" itp itd jest cala masa cech odrozniaacych
    embrion od czlowieka

    > Faktycznie - odkrycie na miarę nobla!

    trzeba lopatologicznie, moze w koncu zakumasz

    > Mówisz, że osobowość nie jest zapisana w genach. To ciekawy pogląd, idący w
    > sprzeczności z ludzkim doświadczeniem :)

    a to ciekawe, napisz prace na ten temat, moze jestes nieodkrytym geniuszem i
    zrewolucjonizujesz psychologie i socjologie

    > Jajo to specyficzna KOMÓRKA , embrion to stadium rozwoju ORGANIZMu .

    zgadza sie, stadium rozwoju, ale nie czlowiek, to ze ma ludzkie komorki nie
    czyni go czlowiekiem

    > Jest jego zabiciem tylko dozwolonym bo ciało i tak obumrze bez podtrzymywania
    > życia.

    sam sobie przeczysz "zabiciem" "cialo obumrze" to w koncu juz jest martwy czy
    jeszcze nie, czlowiek ci to czy tylko juz cialo?

    > Natomiast zarodek, płód się rozwija ładnie o ile Ty go nie zabijesz.

    ale ja go wcale nie chce zabijac, ja go chce tylko wyjac z "aparatury
    podtrzymujacej zycie"