  • Data: 2007-11-22 11:48:58
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fi3di9$onb$2@news.wp.pl Klara Bemol <h...@w...pl>
    pisze:

    > Ci, którzy nigdy nie słyszeli o religii chrześcijańskiej, nie mówiąc już o
    > słuchaniu rzeczonej rozgłośni, mają świadomość, że nie można zabijać
    > (oprócz oczywiście obrony własnej).
    A skąd mają tę świadomość?

    > I tu się nie zgadzamy - dla mnie nawet nienarodzone dziecko ma pełnię praw
    > i nie jest tylko częścią ciała kobiety.
    Właśnie - dla ciebie.
    I dla tego _ty_ możesz w tej materii postępować jak ci _twoje_ przekonanie
    nakazuje. Ale _wyłącznie_ w stosunku do siebie.
    Jakakolwiek inna kobieta może mieć odmienne przekonania i także je stosować
    _wyłącznie_ w stosunku do siebie.
    Wcale nie musimy się zgadzać, niechaj każdy postępuje wg własnych kryteriów
    i nie próbuje narzucać ich innym.

    --
    Jotte