  • Data: 2008-12-14 17:48:10
    Temat: Re: 86 KW
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Jak się nie przyznasz to sprawa musi być. Z reguły kilkaset złotych, ale
    > tylko gdy uznają Cie winnym i sąd sasądzi koszta. Jak jesteś niewinny to
    > przyznawaj się, w końcu myślę, że nic nie udowodnią.

    Z moim szczęściem to sąd stwierdzi że to byłem ja więc chyba lepiej
    będzie wziąć to na siebie i z mojego OC mu to naprawią. Ciekawi mnie
    skąd mieli do mnie namiar, może koleś sobie załatwi "świadków" że ja go
    pukłem. Dziwi mnie to, że oglądali samochód i nie robili fotek itp.
    Przecież na moim samochodzie powinny być znaki uderzenia itp. Stwierdził
    glina tylko że zderzak jest nielakierowany i na takich słabo widać. A
    czy dowodem może być zeznanie poszkodowanego mimo braku uszkodzeń mojego
    auta? On powie że to ja, ja że to nie ja i co. Kurde, jak człowiek ma
    pecha to tak jest.