  • Data: 2008-12-15 14:00:31
    Temat: Re: 86 KW
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Jeśli niczego nie zrobiłeś, to po prostu stwierdz to na przesluchaniu i
    > tyle.

    Jutro nie dałem rady urwać się z pracy więc zadzwoniłem do nich i
    zmienili mi termin na dziś.
    Po przesłuchaniu.

    Wiem skąd miał moje dane - to jest mój sąsiad. Baran poznał mój samochód
    (jest dosyć nietypowy i oklejony reklamami). No comments. Nie widział
    momentu uderzenia ale skojarzył, że stałem obok i to mogłem być ja.
    Najgorsze jest to, że gadałem z nim ostatnio na klatce a ten ani pary z
    gęby. Jestem tak wkurzony że chyba go strzelę jak go spotkam.

    Przesłuchał mnie glina, coś motał z terminem bo gdy na pytanie kiedy to
    było w listopadzie zapytał czy czasami nie byłem na tym parkingu w
    grudniu i czy jestem pewien, że to był listopad. Na parkingu pod UMiG
    byłem ostatnio TYLKO w listopadzie na co mam papier (wezwanie). Na
    koniec zapytał, czy to nie ja go pukłem i czy moje auto jest uszkodzone.
    Pytam się to czemu nie zrobią zdjęć auta a on, że jeśli JA MÓWIĘ ŻE NIE
    JEST USZKODZONE nie ma podstaw by mi nie wierzyć. Bo jak kłamię to 2
    lata odsiadki czy coś. Po podpisaniu pytam co dalej a on że o tym
    zdecyduje naczelnik czy kierownik sekcji ale na 90% sąd.